söndag 14 december 2008

Söndag

Söndag igen! Nästa söndag har jag jullov, jag längtar...

Igår var vi på lussefika och då blev det ett par pepparkakor och en lussebulle, så när vi kom hem på kvällen så kröp det i hela kroppen och jag kunde inte hålla mig från att ge mig iväg på ett kortare löppass. Det blev ca 6 km i snö och minusgrader men det var riktigt skönt. Idag har det blivit ett styrkepass men innan dess så gav jag mig iväg och investerade i halkskydd och en pannlampa så nu finns det inga ursäkter att inte springa. Förutsatt att halkskydden nu funkar, rapport kommer. Imorgon är det jobb mellan 08.00-20.00 sen är det innebandyträning.
Ställde mig på vågen imorse 90kg exakt. Målet är 83-85kg till Göteborgsvarvet vilket inte kommer bli några problem ; )

2 kommentarer:

Magnus sa...

Halkskydd?....e det broddar eller? (såna som pensionärerna har;) Ska bli spännande att höra om det verkligen funkar.

Finns ju skor med dubbar annars, men de kostar ju en slant.
http://www.icebug.se/

Anonym sa...

Bra jobbat med vikten! Vad startade du på om man får fråga??