onsdag 8 oktober 2008

En liten virre...


..på kvällen framför sportnytt är inte fel.


Min personliga favorit är en Islay Mist.

http://nigab.iweb.se/archive/produktblad/45701_Islay_Mist_de_Luxe.pdf

Idag har jag varit på benen igen tyvärr inte redo för någon större fysisk ansträngning än. Dock har jag kört lite styrkträning med mina LSS grupper vilket är fantastiskt roligt och inspirerande. Själv har jag planerat för en långpromenad imorgon och ett "lättare" styrkepass på fredag. Helgen kommer bestå av innebandymatch på lördag och styrkepass på söndag. Vågar inte riktigt ge mig på någon löpning än.

Vi får väl se...

Har även funderat på att vaccinera mig mot kommande influensavirus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, brödkavel på benhinnorna är nog inte så skönt! Ha ha! Kanske dags att pröva andra skor istället?

Magnus sa...

Härligt att du e tillbaka på banan, Studenten. Se till och håll dig frisk nu!