torsdag 2 oktober 2008

Första inlägg

Då är det dags att känna av hur livet som bloggare kan hjälpa till i träningen.

Jag har alltid varit idrottsintresserad, alltid på jakt efter en boll eller liknande. Men den målmedvetna och seriösa träningen har alltid känts avlägsen, mindre motiverad och för mycket måsten för min smak. Nu är det då dags att försöka hitta en kombination av nöje och seriös träning. Grunden för mig är att träning skall var kul och det svåra kommer bli att bibehålla lusten i kombination med det seriösa.

Med en vikt av 93 kg. På en längd av 183 cm är det fortfarande för mycket fett på kroppen.

Målet är att nå ett BMI på ca 25-26 ca 85 kg till den 19/5 2009 då jag ska springa göteborgsvarvet dvs en halvmara.

Så känn er välkomna att tipsa kommentera mm.




2 kommentarer:

Magnus sa...

Vilken blogg!!
Det här är en sida jag kommer återkomma till när min inspiration tryter. Var har du hittat den där bilden förresten? Ser ju riktigt cool ut. Väntar med spänning på Mackemannens sida.

Jensa sa...

Haha sitter på baksidan av jobbet när du fortfarande hade sommarlov !