torsdag 2 oktober 2008

Veckan som varit

OK ! Tänkte dra lite om veckans aktiviteter.

Normalt sett så har jag inget direkt träningsschema utan det får i stort sett ske när det finns tid, vilket det sällan gör. Hursomhelst veckan som varit.

Lördag: första löppasset på två veckor vilket inte var roligt. Kände av förkylning om det var den förra eller den jag har nu vet jag inte...hursomhelts lufsade runt 5km.

Söndag: Ingen träning, bakfull, promenad med familjen.

Måndag: Dubbelpass innebandy, först jobbet sen match. Vinst 5-2, satte 2 strutar, riktigt trött.

Tisdag: Snabbt styrkepass på 40 min axlar, rygg, armar.

Onsdag: 3 timmar styrketräning med mina LSS grupper, totalt kör jag själv kanske 20 min och då fokuserar jag på ben.

Torsdag: Dagisbacillerna har slagit till igen. Jag blir vansinnig !!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får du ta och träna lite bättre. Och fyllor är inte bra för träningen=) Kör hårt! No Pain No Gain ;-)

Magnus sa...

Ja du studenten....tycker att du fått din beskärda del av förkylningar nu. Hur illa är det den här gången...feber o så eller?