lördag 15 november 2008

15/11-08

Igår blev det en skön runda runt Stångån som planerat. Det är lite skillnad att springa där mot ett geggigt löpspår i novembermörkret. det blev ca 4,5-5 km är lite oäker på distansen men avslutade med 5*150m intervall.

Idag drog jag iväg till gymmet på förmiddagen då det blev 45 min crosstrainer vilket jag tycker är lite sisådär. Första 15-20 min är riktigt sega, men sen börjar man få upp värmen och svetten börjar rinna då kan det kännas riktigt bra. Bra musik i mp3 spelaren och svetten som bildar en pöl under en, det är riktigt njutning. avslutade med 30 min styrke vilket kändes riktigt bra.

Eftermiddagen ägnades åt bio då vi såg WALL-E som var sisådär...

Imorgon är det milen på schemat, det känns lite tveksamt då jag känner av någonting i smalbenen. Om det är benhinnorna eller ngt muskelfäste vet jag inte.

Inga kommentarer: