tisdag 11 november 2008

Redan tisdag

Tiden går fort, för fort.

Jag hinner inte riktigt med allt jag måste och allt jag vill. Har insett att träningen kommer bli lite lidande framöver med tanke på alla andra måsten som tillexempel studier och jobb. Den närmaste framtiden kommer handla mycket om att planera didaktiska lektioner som jag ska försöka genomdriva på min vfu samtidigt som jag försöker jobba lite.

Helgen bestod endast av en innebandymatch som vi dessutom torskade lite onödigt.
Måndagen blev ett besök på gymmet. Träningen bestod av 45 min crosstrainer samt armar och bröst. Idag blev det tidsbrist och vila, imorgon onsdag hoppas jag att det kan bli ett pass på löpbandet.

Måste även nämna den trevliga lördagskvällen då vi var och besökte "Runningmange" med familj. Förutom den goda maten som "Runningmanges" personliga assistent dvs hans sambo hade tillagat så ägnade vi kvällen åt att bl a testa pannlampor...till barnens förtjusning.

Inga kommentarer: