fredag 17 oktober 2008

Fredag

Då var det fredag igen...satan i gatan så gött!

Veckan har flytit på rätt så bra. Jag har tränat i stort sett som planerat, blev t om ett löppass i torsdags ! Imorgon ska det bli ytterligare ett. Jag tar det väldigt lugnt med tempot och kommer hålla mig kring 5-6 kilometer per gång hela nästa vecka. På styrkepassen har jag i stort sett maxat med tunga vikter 8-10*3 rep känns gött i kroppen.
Har ätit riktigt bra i veckan också minimalt med kolhydrater. Detta kommer ju dock bli ändring på imorgon då "Runningmange" bjuder in till herrklubb. Tyvärr kommer Söndagen bli lidande också men ibland så kan det vara värt med en hangover.
Har spanat in 2 olika pulsklockor, har dock svårt att bestämma mig men vi får väl se.





1 kommentar:

Magnus sa...

09.00...låter bra. Då sussar jag fortfarande gott. Knock yourself out!!!