fredag 24 oktober 2008

Sista dagen

på jobbet i morgon ! Känns rätt så knepigt skall erkännas. Men nu väntar studier fram till Juni -09 vilket skall bli roligt och utmanande.

Veckan som varit har flytit på relativt ok.

Lördag: Löp 4 km
Söndag: Vila
Måndag: Innebandy träning
Tisdag: Promenix 7 km ( tog även min influensa vaccinering )
Onsdag: Löpning 5 km efter lunch, styrkepass på kvällen.
Torsdag: Ofrivillig vila, det blev ingen tid över.
Fredag: Planerat styrkepass på morgonen och löp på Em.

Närmaste 2 veckorna ser relativt bra ut tidsmässigt och eftersom jag känner mig återtställd till 95% efter de tråkiga förkylningarna skall jag satsa hårt på träningen dessa veckor. Planen är 16 pass uppdelat på 8 löp/ 6 styrke samt 2 simpass.

Vi får väl se hur det går, men känner mig tokmotiverad...

Inga kommentarer: