onsdag 5 november 2008

Kiropraktik

Kan upplevas som lite hokus pokus. Idag var jag på besök hos en riktig trollkarl, först så mätte han upp ryggen på mig, dvs temp samt strömimpulser. Efter ett antal olika tester så var det då dax att åtgärda smärtorna, ett par snabba hokus pokus konster så knakade det till ordentligt i ryggen och det kändes genast bättre. Under kvällen har det ömmat lite i ryggen men inte alls i närheten av de smärtor som fanns igår. Imorgon skall det bli ett nytt besök och uppföljning, jag hoppa att det inte behövs så många fler för de är inte billiga de där trolleritricken.
Hursomhelst så tyckte han att jag skulle ta det lite lugnt med styrkträningen ett par veckor. Löpningen skulle inte vara ngn fara med.

Ikväll har jag jobbat några timmar, nya James Bond var vi och tittade på. Faktiskt riktigt bra, första bondfilmen utan några som helst "gizmos" och ingen "Q" eller Moneypenny heller för den delen.

Inga kommentarer: