söndag 2 november 2008

Söndag kväll

Det känns inte all så jobbigt som det brukar. Kan bero på att studentlivet leker ; ).
Dagens träning bestod av 8 km i lugnt tempo. Trots det lugna tempot var jag riktigt mör i benen ändå. Imorgon blir det styrkepass på förmiddagen och skola på eftermiddagen.
Jag hart lagt upp ett träningsprogram ett par veckor framåt som består av följande:
löpning 8km-styrkepass-8km-styrkepass-5km-styrkepass-vila-10km. Ska bli spännande att se om det går att genomföra, har fått lite känningar i vad jag tror är benhinnan, det är på insidan av vaden och det sitter ett muskelfäste där så det är lite svårt att avgöra.

Imorgon blir det som sagt styrka och tisdagen skall tempot drivas upp på 5 kilometer. Träslöjdläraren har ju gjort 22 min på 4,4km i det inhemska spåret vilket skall slås !!!!

Igår blev det en promenad med familjen i det kalla men fina höstvädret, passade på att testa kameran i min nya mobil.

Inga kommentarer: